نقش فلفل سیاه در تقویت موها گرداوری شد

 

نقش فلفل سیاه در تقویت موها

 

فلفل در رنگ های مختلف و با طعم های گوناگونی از نظر تندی وجود دارد. از بین رنگ های موجود معمولا پودر فلفل که به صورت دانه های سیاه مشاهده می شود یکی از پرکاربردترین ادویه ها در غذای ایرانی محسوب می شود. برخی از افراد غذاهای تند را بیشتر از غذاهای معمولی دوست دارند که به صورت ناخودآگاه همیشه از فلفل اضافی در غذاهای خود استفاده می کنند. اما آیا این افراد از خواص فلفل سیاه بر مو خبر دارند؟؟؟ اغلب پاسخ ها در چنین سؤالی خیر می باشد.

در تبلیغات تلویزیونی با انواع مختلفی از شامپوها روبه رو می شوید که برخی از آنها برای درخشندگی مو ، برخی دیگر برای نرمی و برخی دیگر برای از بین بردن شوره ها مورد استفاده هستند. شما برای بهره بردن از هریک باید مبلغ زیادی بپردازید و در ضمن طریقه ی استفاده از آنها ممکن است که شما را دچار سردرگمی کند. در مقابل یک گزینه ی دیگر وجود دارد که به تنهایی تمامی این خواص را برای موهای شما پدید خواهد آورد. این گزینه فلفل سیاه می باشد که اثر شگرفی در تقویت موی سر دارد.

معمولا باید فلفل سیاه و دانه های آن را بکوبید تا به صورت یک پودر درآید ، سپس می توانید با مخلوطی از لیمو یا مخلوطی از کشک آن را بر روی موهای خود بمالید. هریک از این دو ترکیب به منظورخاصی به کار می روند. ترکیب اول برای زیبایی ، لطافت و درخشیده شدن موها و ترکیب دوم هم برای رفع تمامی پوسته ها و شوره های سر بسیار مناسب می باشد.

برای آنکه فلفل سیاه در تقویت موهای شما نقش به سزایی را ایفا کند نیاز است تا در یک روز با ترکیب های شیمیایی همچون شامپوها استفاده نشود. این کار را یک روز قبل یا یک روز پس از حمام انجام دهید تا نتیجه ی بهتری را مشاهده نمایید. به یاد داشته باشید که فلفل سیاه خواص بی نظیر دیگری هم دارد که در مطالب بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.