آموزش طرز تهیه فلافل خانگی گرداوری شد

آموزش طرز تهیه فلافل خانگی

 

امروزه فلافل یکی از غذاهای ساده و بسیار سریع برای استفاده محسوب می شود. برخی از افراد حتی فلافل از نوع نیم پز را خریداری نموده و پس از 5 دقیقه قرار دادن برای سرخ شدن آن را مصرف می نمایند. اما همه ی ما می دانیم که مصرف غذاهای خانگی هیچگاه قابل مقایسه با سایر موادغذایی نیست و این خود یک مزیت به شمار می رود. بنابراین با ما همراه باشید تا بتوانید از یک دستورالعمل مهم برای طبخ فلافل خانگی باخبر شوید.

مهم ترین اصل در تهیه فلافل خانگی ، توجه به نخود مورد استفاده در درون این غذای خوشمزه می باشد. نخودها نباید در همان روز مورد استفاده قرار گیرند ، بلکه باید از روز قبل چندین بار توسط آبکشی های متعدد نفخ آنها گرفته شود. در آن زمان می توان به آسانی نخودهای نرم شده را با میکسر یا سایر ابزارها کاملا خرد نمود. باید همانند یک خمیر پودری مشاهده شود. در صورتی که نخود در زیر زبان احساس شود ، کمی مشکل ساز خواهد شد.

برای خوشبو کردن و خوش طعم کردن فلافل علاوه بر مواد اولیه می توانید از ترکیبات گیاهی همچون نعناع و یا زیره استفاده نمایید. فلفل باید به اندازه ی بسیار زیاد در داخل این ترکیب قرار داشته باشد. بهتر است برای انسجام بیشتر فلافل خانگی خود از یک عدد تخم مرغ در خمیر استفاده نمایید. برخی از افراد آویشن را در داخل ترکیب قرار می دهند که از نظر ما ضرورتی برای این کار وجود ندارد و ادویه های ذکر شده برای طعم بی نظیر فلافل خانگی شما کافی خواهند بود.

برای حجیم شدن فلافل خانگی خود هیچگاه از پودر کیک استفاده نکنید. بهتر است تا فلافل خانگی شما شکل ساده و کم حجمی داشته باشد. برای شکل دار شدن می توانید از قالب های موجود در بازار بهره ببرید.