درمان گیاهی خون در مدفوع گرداوری شد

درمان گیاهی خون در مدفوع

 

معمولا وجود خون در مدفوع در نگاه اول بیماری بسیار جدی و خطرناکی تلقی می شود ، اما باید پیش از اینگونه تصورها دقت داشته باشید که به چه علتی خون در مدفوع شما مشاهده شده است. معمولا علل مختلفی برای این حالت وجود دارد. از یک علت ساده تا پیچیده ترین علت یعنی سرطان ها با درمان های مختلفی همراه خواهد بود. درمان گیاهی برای خون در مدفوع که پیروی از همان طب سنتی می باشد در زمره ی ساده ترین ها قرار دارد ، در ادامه با بررسی علل مختلف این حالت به درمان طب سنتی نیز خواهیم پرداخت.

شایع ترین علتی که می توان برای وجود خون در مدفوع به آن اشاره کرد در ارتباط با یبوست خواهد بود. معمولا یبوست می تواند با علامت خونریزی به صورت خون روشن همراه باشد. پاره شدن اطراف مقعد در هنگام خروج مدفوع نیز خود از مهم ترین علل می باشد. بنابراین می توانید با کمک گرفتن از طب سنتی در ابتدا یبوست و پس از آن خون در مدفوع را کنترل نمایید. مصرف آلو به صورت روزانه یکی از بهترین درمان و بدون عوارض برای درمان می باشد. افرادی که به یبوست های شدید مبتلا هستند باید هر روز به تعداد لازم از لیوان های آب بهره مند شوند و از مواد فیبری به عنوان اصلی ترین وعده های عذایی خود استفاده نمایند.

از علت های دیگر برای خون در مدفوع اشاره به بیماری های داخلی دارد. معمولا زخم هایی که در داخل سیستم گوارشی مشاهده می شود بخصوص در روده ها از عللی هستند که در هنگام حرکت مدفوع منجربه خونریزی شده و در صورت وجود باید هرچه سریع تر بررسی و درمان شوند. این نوع خونریزی ها معمولا شدید بوده و با کاهش حجم خون نیز همراه خواهند شد.

در صورتی که خونریزی ادامه دار شود و فرد پس از دادن آزمایش با نتیجه ی سرطان روده نیز برای درمان مراجعه نماید ، کار کمی سخت تر خواهد شد. زیرا سرطان روده معمولا در انتهایی ترین مراحل با علائم مختلف قابل تشخیص می باشد. پس تا پیش از زمان مربوطه به بررسی سالانه خود بپردازید ، این چکاپ ها می تواند بسیاری از افراد را از شدت بیماری های خطرناک محافظت نماید.

برای درمان مدفوع خونی باید از مخلوطی مواد استفاده نمایید ، این مواد در طب سنتی از جایگاه خاصی برای درمان انواع درد برخوردار هستند اما زمانی که با یکدیکر مخلوط می شوند برای درمان درد شما کفایت خواهند کرد. در ابتدا باید ده گرم از هریک از مواد : گلنار فارسی ؛ صمغ عربی ، شادنج سنگی ، بلوط و پوست سبز پسته و کتیرا گل محمدی و مازو و همچنین پوست خشک انار و سماق به اندازه ی سی گرم و در نهایت بیست گرم از گل ارمنی را با یکدیگر مخلوط کرده و میل کنید. این ترکیبات را در حد یک قاشق از نوع غذاخوری در سه وعده مصرف نمایید.