درمان سنتی آمبولی ریه گرداوری شد

درمان سنتی آمبولی ریه

 

آمبولی ریه عبارت است بیماری که در رگ های ریه رخ می دهد . لخته ی خونی که می تواند در یک رگ قرار گرفته و راه عبور را مسدود یا تنگ نماید و در هر صورت عملکرد عضو مربوطه را با اختلال روبه رو نماید. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در آمبولی ریه رخ خواهد داد ، مرگ است. تنها ذره ای تغییر در عملکرد ریه و ایجاد مشکل در تنفس فرد می تواند پس از دقایقی او را با مرگ روبه رو سازد. طب سنتی برای این بیماری درمان هایی را در نظر دارد که با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

از درمان های رایجی که برای بهبود عملکرد ریه به آن توصیه می شود مصرف ترکیبی از عسل و آبلیمو می باشد. البته منظور از آبلیمو ، آب لیمویی است که به تازگی آبگیری شده و از نوع ترش هم باشد. بیمارانی که مبتلا به بیماری آمبولی ریه هستند باید توجه داشته باشند که این نوع بیماری ها معمولا در زمان شب و در هنگام خواب بیشتر تظاهر پیدا می کنند و ممکن است فرد در خواب دچار حالت هایی از خفگی شود ، بنابراین استفاده از ترکیب زیر در زمان پیش از خواب می تواند تا حدود زیادی از درد شما بکاهد.

در ابتدا دو قاشق مربا خوری از عرق نعناع را به همراه آب جوشیده سرد شده مخلوط نمایید. سپس یک قاشق مرباخوری از سرکه را با دو قاشق عسل مخلوط نموده و به ترکیب قبلی اضافه نمایید. این نوشیدنی را شب ها قبل از خواب میل نمایید. با نوشیدن آن هم دردها تسکین می یابد و هم عملکرد ریه بهبود خواهد یافت. بدین ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد.

مخلوط دیگری که متخصصان طب سنتی به آن اشاره دارند ترکیب کردن سیر به همراه آب لیموترش و آب خنک می باشد. شما می توانید هرشب این ترکیب را به صورت تازه تهیه نموده و مصرف نمایید یا در بطری جداگانه تهیه نموده و هرشب یک استکان را میل نمایید. با استفاده از ترکیب مربوطه خون در رگ ها با سرعت و حرکت بهتری جریان خواهد یافت و همچنین سیستم دفاعی بدن نیز قوی تر از قبل خواهد شد.

برای درمان آمبولی ریه باید در ابتدا به پزشک مراجعه نمایید ، سپس با مشورت پزشک برای استفاده از داروهای گیاهی نیز مبادرت ورزید. معمولا زمانی که آمبولی ریه در حد شدید رخ دهد هیچ راهی به جز درمان های نوین کارساز نخواهد بود. بنابراین از خوددرمانی به خصوص در این بیماری پرهیز نمایید.