خاکشیر و لاغری گرداوری شد

خاکشیر و لاغری

 

یکی از داروهای گیاهی مفید برای تناسب اندام استفاده از خاکشیر است. برخی از مردم به دنبال استفاده از روش های آسان ، بی خطر و طبیعی برای کم کردن وزن خود هستند ، آنها از هر نوع داروی گیاهی استفاده می کنند اما باز هم به نتیجه ی مطلوب نمی رسند. استفاده از داروهای گیاهی برای لاغری باید با استفاده از مطالعه و تحقیق و تمناسب با شرایط بدن باشد ، در غیر این صورت نتیجه ی دلخواه وجود نخواهد داشت.

در ابتدا باید به مهم ترین اصل در لاغری اشاره نماییم. این اصل مهم در رابطه با دستگاه گوارش می باشد. ورود هر نوع باکتری یا عامل غیر طبیعی به دستگاه گوارش و تغییر در عملکرد آن می تواند با نتایج نامطلوبی همراه باشد. این نتایج با لاغر شدن شدید یا چاق شدن بیش از اندازه همراه خواهد بود. بنابراین در گام اول شما باید به بهبود عملکرد دستگاه گوارش خود فکر کنید . این کار به راحتی توسط خاکشیر انجام می شود.

خاکشیر تأثیر خوبی بر روی لاغری دارد اما این تأثیر با فعالیت بر روی سیستم گوارشی شما انجام خواهد شد. مصرف خاکشیر می تواند نظم خوبی را به دستگاه گوارش شما بدهد ، حرکات گوارشی در روده ها تنظیم می شود و معده نیز در هضم و جذب به خوبی عمل خواهد کرد. بنابراین ماندگاری غذا بیش از حد معمول در معده و روده ها اتفاق نمی افتد و همین عامل خود می تواند به مهم ترین دلیل برای تناسب اندام مبدل شود.

برای استفاده از خاکشیر به منظور لاغری می توانید از یک لیوان آب نسبتا گرم و یک قاشق این گیاه در داخل آن کمک بگیرید. در صورتی که این کار را هر روز پیش از مصرف صبحانه انجام دهید قطعا با نظم در سیستم گوارشی خود نیز روبه رو خواهید شد. از طرفی افرادی که با بیماری های مختلفی همچون اسهال یا یبوست مواجه هستند استفاده از خاکشیر می تواند با تأثیر خوبی برای آنها همراه باشد.

در کنار استفاده از خاکشیر برای لاغری می توانید از یک رژیم غذایی محدود از چربی نیز استفاده نمایید. اگر دوست دارید تا کاهش وزن خود را با سرعت بیشتری تجربه کنید ، علاوه بر دو مورد قبلی باید ورزش را نیز سرلوحه ی کارهای هر روز خود قرار دهید.

در صورتی که پس از قرارگیری در پروسه ی کاهش وزن با علائمی از سستی و ضعف در بدن خود نیز مواجه هستید می توانید از ترکیب آب عسل و خاکشیر برای بازگشت قوای دوباره به بدن خود نیز استفاده نمایید.  آب عسل ، آبی است که از جوشیده شدن عسل به همراه آب پدید می آید ، برای استفاده از آن یک لیتر آب را با یک کیلو از عسل طبیعی و خوب را بر روی شعله ی ملایم قرار دهید.